שם | |
סיסמא |
🔻 | 🔺68 תגובות פורסמו: |
לאורי, "מה דעתך על לפתות גבר שכבר בזוגיות, זה מוסרי"?
ראשית, לא ברור לי למה אתה שואל את השאלה הזו ואילו מסקנות יכולות להיות מוסקות מכל תשובה שהיא עליה? נגיד שזה לא מוסרי, האם זה מצדיק הפרעה לפעולה הזו על - ידי מישהו שזה לא עניינו? אתה הרי לא 'מחלק המוסר'. נכון?
מבחינתי
אני לא מתייחסת לחיים עם אמת - מידה של מוסריות, אלא של אינטגרטי, שזה משהו שונה לחלוטין, פנימי.
ניסיוני מלמד אותי שכל פעולה שאני עושה, תוצאתה נחווית על - ידי באופן מיידי. כשמדברים על חוק הקארמה, לפעמים מפרידים בין הקארמה - פעולה לויפאק - תוצאה. אני לא רואה את ההפרדה הזו. התוצאה היא בזמן הפעולה עצמה. ייתכן שהאדם לא מודע לה, או לאופן פעולת החוק.
כמו שכתבה ענבל מאד יפה: "אם מישהו מנסה לפגום או לפגוע בזולת באופן כללי, או במערכת יחסים של מישהו, זה פוגע בסופו של דבר בו עצמו, ואם הוא לא מבין את זה, יבין בהמשך".
ועכשיו, ניתן לשאול, האם ניסיונותיך (הדימיוניים) לסכל את זממה, כביכול, של מדריכת - הכושר הגרושה שלך, נחשבים לפעולה עם קרמה טובה? האם זה יותר מוסרי / באינטגריטי מהפעולה שלה עצמה?
דרך - אגב, אולי זה כן מתאים להגיד לה משהו או לא, אתה יודע מה מתאים.