אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4 ✔והתשובה היא, כי כדי להבין ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אהבה עצמית, איך לאהוב את עצמך, מהי אהבה, למצוא אהבה בחיים, איך לעשות כדי שמישהו יאהב אותי, איך למצוא אהבה אמיתית, אימון אישי קריירה אהבה עבודה, אהבה אפלטונית, החלטה להדחיק רגשות של אהבה, התאהבות במטפל, אני מאוהב, כיצד ליגרום לגבר לאהוב אותי, אני אוהב אותך, איך יודעים שהוא אוהב אותי, אהבה ושנאה רגש הדדי, האם אהבה יוצרת תלות רגשית, קשר זוגי עם הפרעת אהבה אובססיבית, איך אני גורם לבחורה לאהוב אותי, איך גורמים לבן אדם להתאהב, לגרום לגבר להתאהב בך, לגרום לה להתאהב בך, האם קיימת אהבה, אוהב כסף לא ישבע כסף, איך לגרום לו להתאהב בי שוב, אז איך מוצאים אהבה, איך לזהות אהבה למרות הכחשה, אהבה בין בעלי חיים, איך לגרום להיתאהב בך, איך לגרום לבחורה להתאהב בך מחדש, מה יותר טוב אהבה או התאהבות, איך לגרום למי שאת אוהבת להתאהב בך, מדריך להשגת אהבה, איך לאהוב את החיים, רומן אהבה אמיתי בלי יחסים אינטימיים, איפה יש אהבה, אפשר להחזיר אהבה, איך יוצאים מאהבה אובססיבית, אהבה חד צדדית, איך לאהוב את עצמך בכל רגע, איך לגרום לילד לאהוב אותך,
יעוץ אישי לכל נושא!
050-3331-331
🖶 חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4

והתשובה היא, כי כדי להבין, כיצד כל לימוד כלשהו, כיצד הוא יוצר הנאה אצל הילד, לפני כן, על ההורה לנסות להבין מול עצמו, כיצד החומר הנלמד, כיצד הוא יוצר הנאה כלשהי ותועלת כלשהי בעולם האמיתי.

וניקח לדוגמא, את לימודי ההיסטוריה. ילד, לא אוהב ללמוד היסטוריה. כדי לגרום לו לאהוב את לימודי ההיסטוריה, לשם כך צריך לגרום לו, להתעניין בלימודי ההיסטוריה. וכדי שזה יקרה, לשם כך, הילד צריך להבין בצורה כלשהי, כיצד לימודי ההיסטוריה, עוזרים לו בחיים האישיים שלו כילד. וכדי שזה יקרה, ההורה, צריך למצוא את התשובה לשאלה הזאת. וכדי שזה יקרה, לשם כך, על ההורה, לנסות להבין מול עצמו, כיצד באמת לימודי ההיסטוריה, מביאים לאדם כלשהו, תועלת כלשהי.

ובשלב הראשון, על ההורה והמורה, לשכוח לרגע אחד את הילד. ועל המורה לנסות להתבונן היטב ולשאול את עצמו את השאלה הבאה: מה באמת, נותנים הלימודים האלו לאדם? איזו תועלת מביאים לימודי ההיסטוריה לאדם? כיצד הידע שאותו אני כבר יודע כמורה, כיצד הוא מביא לי תועלת בחיים?

האם בעצם אני מנסה ללמד את התלמידים משהו, שלי עצמי הוא לא נותן שום תועלת? האם כאשר אני מלמד את התלמידים, האם אני מנסה ללמד אותם ידע? או שאני באמת מבין, כיצד הלימודים האלו יעזרו להם בחיים, ואני באמת מנסה לגרום להם לחיות טוב יותר?

והשאלה המרכזית וההתמקדות המרכזית שצריכה להיות, היא: שעל המורה לנסות להבין עם עצמו אל מול עצמו, איזו תועלת מביא המקצוע שאותו הוא מלמד, לו עצמו באופן אישי? כי אם המורה עצמו לא מפיק שום תועלת אמיתית בחייו, מהדבר שאותו הוא מלמד את התלמידים, הרי שבעצם הוא לוקח סוג של זבל שהאכילו אותו, והוא מנסה להאכיל את הזבל הזה, לתוך המחשבה של הילדים.

ועל המורה, בשלב הראשון, לנסות להבין עם עצמו מול עצמו, איזו תועלת החומר שאותו הוא יודע, איזו תועלת אמיתית הוא מביא לחיים האישיים שלו כאדם בוגר? ועל המורה לנסות להבין, כיצד הידע שאותו הוא כבר יודע, כיצד הוא שירת אותו בעבר בחיים שלו? כיצד הידע הזה משרת אותו בהווה? וכיצד הידע הזה, אמור לשפר את איכות החיים שלו בעתיד?

ונדגיש ונאמר, כי כל ידע בעולם, וכל לימוד שיש בעולם, הכל משרת את האדם בצורה כלשהי. וגם אם האדם לא מבין, איך הידע שלו בהיסטוריה משרת אותו וגורם לו ליהנות יותר בחיים, הרי שעדיין, כל ידע גורם לאדם ליהנות יותר בחיים. אלא, שכדי למכור את הדבר הזה לאחרים, לשם כך על האדם עצמו להבין מול עצמו, כיצד באמת המקצוע שאותו הוא מלמד, כיצד באמת הוא משפר את איכות חייו.

ולצורך הדוגמא, ניקח את לימודי ההיסטוריה. ולכאורה כלפי חוץ, לימודי ההיסטוריה, הם אחד הדברים הכי מיותרים שיש בעולם. כי העולם מתקדם ומשתנה כל הזמן. והאדם כל הזמן צריך לחשוב על העתיד. ולמה בכלל שזה יעניין את האדם, מה קרה לפני מאות ואלפי שנים וכולי.

אלא, שבכל דבר ודבר יש תועלת. וכאשר האדם לומד היסטוריה, ולומד מה קרה במקום כלשהו, לפני כמה אלפי שנה, אז כלפי חוץ זה נראה שהאדם מכניס לתוך ראשו, חתיכת מידע כלשהו, חסר תועלת. אבל מצד האמת, האדם לא באמת מכניס לתוכו את המידע עצמו כמידע. אלא, האדם בעצם תוך כדי זה מכניס לתוך עצמו, תובנה כלשהי לחיים שלו. שהיא נגזרת, מאותו המידע שהתרחש לפני כמה אלפי שנה.

כי מכל דבר שקרה בהיסטוריה, אפשר ללמוד ממנו מוסר השכל כלשהו. וכל תהליך חברתי ומדיני וכיו"ב שהתרחש בעבר, כמו גם כל תהליך מדיני וחברתי שמתרחש בהווה, מכל דבר ודבר, אפשר ללמוד מוסר השכל כלשהו. וכאשר האדם לומד מה קרה בעבר, למרות שכלפי חוץ זה נראה שהוא לומד עובדות יבשות חסרות כל משמעות להווה, הרי שבאמת, הוא לומד כאן שכל מסוים, שעוזר לו להבין כיצד התהליכים מתרחשים בעולם, ברמת המאקרו והמיקרו.

כי בכל דבר ודבר, יש שכל. וכאשר האדם לומד לדוגמא היסטוריה, הוא בעצם, לומד להכיר טוב יותר, את העולם שבו הוא חי. ונחדד ונאמר, כי באמצעות לימודי ההיסטוריה, האדם מפתח את הכישורים החברתיים שלו בהווה. כי כל התהליכים שהתרחשו, בכל מקום בעולם בכל זמן שהוא בעולם, הם כולם כל הזמן, מתרחשים בצורות שונות בהווה, אצל כל אדם ואדם.

וכאשר האדם לומד היסטוריה על משהו שקרה בעבר, הרי שתת המודע של האדם, מקבל באמצעות זה מסר כלשהו, לגבי, איך האדם צריך להתנהג בחיים שלו, כדי להצליח טוב יותר מבחינה חברתית וכיו"ב. וכל הלימודים שהאדם לומד, למרות שנדמה לאדם שהוא רוכש ידע, הרי שבעצם הוא לומד מתוכם כל מיני תובנות, גם אם הוא לא מבין בדיוק, מה המוסר השכל של כל דבר.

וכל התובנות שהאדם לומד מכל מקצוע שאותו הוא לומד, הרי שבנוסף על כך, האדם, תוך כדי הלימודים שלו בכל תחום, תוך כדי זה הוא משפר את היכולות האישיות שלו, גם בכל שאר התחומים. כי כדי להצליח בכל תחום, לשם כך צריך האדם לשפר את היכולות האישיות שלו. וכאשר האדם לומד איזה נושא, הרי שתוך כדי זה, האדם בעצם משפר את היכולות האישיות שלו. וממילא, הוא משפר גם את היכולת שלו ליהנות טוב יותר בחיים.

אז כפי שאמרנו, בשלב הראשון, על המורה לנסות להבין: כיצד ובאיזו דרך, החומר שאותו הוא מלמד את הילדים בבית הספר, כיצד הוא באמת עוזר לו באופן אישי בחיים האישיים שלו. ואם המורה לא ימצא ולא יבין, איך הדברים שאותם הוא מלמד עוזרים לו באופן אישי, הרי שמצד האמת, הוא בעצם לוקח מידע מיותר, ומכניס אותו למוחם של ילדים חפים מפשע. ועל המורה לנסות להתאמץ ולהבין...

חלק 1
...היא בעצם תשובה לעוד שאלה, ששייכת גם לעולמם של המבוגרים. כי גם המבוגרים, צריכים לפעמים ללמוד דברים חדשים. ולא תמיד מתחשק לאדם ללמוד דברים חדשים. והשיטה של איך לגרום לילד לאהוב את הלימודים, היא טובה, גם כדי לגרום לאדם מבוגר, לאהוב ללמוד דברים חדשים? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל בני האדם בעולם, שואפים כל הזמן, להרגיש כמה שיותר טוב. כי האדם, רוצה להיות מאושר. והאדם מטבעו, מחפש לעשות, את מה שעושה לו טוב. והאדם מטבעו, מחפש כל הזמן, ליצור אצל עצמו הנאה...
חלק 2
...שלא מצליח לשחק עם משחק אחד לאורך זמן, והוא כל הזמן מחליף משחקים, אין לו שום בעיית קשב וריכוז. אלא, שפשוט המשחקים לא ממש מעניינים אותו מספיק, ולכן הוא לא מתרכז בהם. אבל כל ילד וכל אדם, יש לו יכולת ריכוז. אם כמובן, יש משהו שמספיק מעניין אותו כדי שהוא יתרכז בו. וכאשר הילד לא מקשיב בשיעורים, וכאשר הילד מתקשה להתרכז בשיעור, אז, ישר אומרים, שיש לו בעיית קשב וריכוז. אבל מצד האמת, אין לו שום בעיה. אלא, שהוא פשוט נורמאלי לגמרי. וכאדם נורמאלי, הוא לא מצליח...
חלק 3
...התלמיד לפתח אצל עצמו, יכולות שכלית ורגשיות שונות. וכאשר התלמיד לומד כל מיני מקצועות, מה שהוא באמת מפיק מכך, זה את השיפור של היכולות האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום לילד לאהוב את הלימודים, עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד הלימודים האלו באמת עוזרים לילד, רק אז הם יכולים לנסות לגרום גם לילד, לרצות להצליח בלימודים. כי כל ילד...
חלק 5
...אחד של המשוואה, הרי שיש לעשות זאת גם בצד השני. ודרך התרגיל הזה, אם התלמיד מבין את השכל שיש מאחורי הכלל הזה, ואם התלמיד מבין את המשמעות של הכלל המתמטי הזה לחייו האישיים, הרי שקודם כל הוא יבין את הכלל הזה, והוא גם יזכור אותו בלי שום בעיה, והוא גם יבין מעצמו איך לפתור תרגילים נוספים, וגם הוא מצא תועלת כלשהי, בכך שהוא למד את התרגיל. וכיו"ב, יש לדוגמא את העניין של מציאת מכנה משותף. שגם הדבר הזה בא לידי ביטוי בכל תהליך שיש בחיים. וכל התהליכים שיש במתמטיקה...
חלק 6
...הוא מלמד. מכאן, הדרך לגרום לתלמיד לאהוב את הלימודים, היא די קצרה. כי עכשיו, על המורה לנסות ללמד את התלמידים, כיצד לשפר את החיים שלהם, באמצעות חומר הלימודים, שאותו הוא ילמד אותם. ואם התלמיד יבין בצורה פשוטה, כיצד באמת הדבר שאותו הוא לומד, כיצד זה מביא לו תועלת מעשית בחיים שלו, הרי שממילא, הילד שהוא מאוד אוהב ללמוד מטבעו, ממילא, הוא יתעניין בלימודים. ונוסיף: ידוע הדבר, שכל הנ"ל, זה לא קל לביצוע. כי השינוי המרכזי, הוא בצד של המורים, ולא בצד של התלמידים...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
אהבה הצלחה וחיים טובים - הספר על: מהי אהבה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, אהבה והתאהבות, איך ליצור אהבה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות ועוד...



אהבה ושקט נפשי אמיתי - הספר על: אהבה והתאהבות, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך לגרום למישהו לאהוב אותך, האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להנות בחיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר Love.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אהבה, קואצ'ר, מאמן אישי לאהבה ועוד אלפי תכנים נוספים, על כל נושאי החיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Love.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.0938 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 05:16:20 - wesi12