אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לחנך מתוך אהבה ✔חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






ייעוץ + טיפול גם בנושאים:
אהבה עצמית, איך לאהוב את עצמך, מהי אהבה, למצוא אהבה בחיים, לחנך מתוך אהבה, האם קיימת אהבה, אהבה גורמת להצלחה בחיים, איך גורמים לזולת לאהוב אותי, רוצה שהוא יאהב אותי, לאהוב את עצמך חיצונית, איך לדעת שאדם אוהב אותי, לאהוב מציאות, איך לגרום לבנים להתאהב בך, ספרים להשיג אהבה, איך לתת לילדה לאהוב אותך, אהבה עצמית הגדרה, אהבה אחרי בגידה, איזה מזל אסור להתאהב, איך גורמים לבן להתאהב בך, אוהבים ללא סיבה, כשאין אהבה להתגרש, כיצד גורמים להתאהב, לגרום לו לאהוב, מטרת האהבה בחיים, אהבה פירושו, פחד להיות אהוב, איך גורמים לשנאה להפוך לאהבה, איך לגרום לגבר לאהוב את עצמו, כיצד לאהוב את עצמי, איך לתת לגבר לאהוב אותי, יחסי אהבה, לגרום לו להתאהב, איך גורמים לבת להתאהב בך, טיפול באהבה נכזבת, איך לגרום לו להתאהב בך, איך לגרום לגבר להתאהב, מה זה אהבה אמיתית, אימון עסקי, כיצד לגרום לגבר שלך להתאהב בך, טיפים לסגולות לאהבה, איך גורמים לגבר לאהוב אותך,
☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
10:39חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 2
מהו חינוך אמיתי לפי אליעד כהן?

אליעד כהן מסביר לעומק את מושג החינוך, ומדגיש כי קיימים שני סוגים עיקריים של חינוך: חינוך שבו אנו עוזרים לילד במשהו שהוא מבקש או צריך, וחינוך שבו אנו מנסים לשנות התנהגות לא רצויה של הילד. הוא מבהיר שהוא מתייחס דווקא לסוג השני של החינוך, שבו ההורה יוזם שינוי אצל הילד גם אם הילד עצמו אינו מבקש זאת.

לדוגמה, אם ילד מבקש עזרה בשיעורי בית במתמטיקה, וההורה מסביר לו כיצד לפתור את הבעיה, אליעד טוען שזו פעולה של עזרה ולא של חינוך שלילי. במקרה כזה ההורה לא יצר בעיה אלא פתר בעיה קיימת.

לעומת זאת, כאשר הילד רוצה לרוץ לכביש, או להכניס יד לאש, ההורה מחויב להתערב, כי במקרים כאלה הילד לא מבין בעצמו את ההשלכות. לדוגמה, ילד אוטיסט עשוי להכניס את היד לאש ולאחר מכן לא לעשות זאת שוב משום שחווה כאב. כך פועל החינוך דרך התניה של "שכר ועונש" - הילד מבין שאם יעשה דבר מסוים, יהיה לו רע, ולכן נמנע מלעשות זאת.

אליעד מדגיש נקודה קריטית: במקרים שהילד אינו מבין את הסכנה מראש (כמו לרוץ לכביש), ההורה צריך לייצר לו תחושה של אי - נעימות או פחד במינון הנמוך ביותר האפשרי כדי למנוע מצב גרוע יותר. כלומר, אם הילד ירוץ לכביש, עדיף שיחווה פחד קטן מהורה שצועק עליו או נותן לו עונש קל, מאשר שיפגע באופן חמור יותר מתאונת דרכים.

האם כל חינוך כולל פגיעה בילד?

אליעד מסביר שכן. לדבריו, כמעט כל צורה של חינוך הכוללת מניעה של הילד מדבר כלשהו כרוכה בהכרח ביצירת תחושה שלילית כלשהי אצל הילד. גם אם הילד יודה מאוחר יותר להורה על כך ש"חינך" אותו והרחיק אותו מסכנה, עדיין ההורה הוא שיצר לו תחושה שלילית במקור, וזה בלתי נמנע.

הוא מסביר שאם הילד אומר להורה "תודה שהצלת אותי", זה לא אומר שההורה לא יצר רע. ההורה כן יצר רע, אבל הרע הזה נועד כדי למנוע רע גדול יותר. הילד מתייחס אל הרע שההורה יצר כ"טוב" בגלל ההקשר הכללי שבו זה הוביל למניעת סכנה חמורה יותר.

כיצד להעניש נכון לפי אליעד כהן?

אליעד מדגיש את חשיבות העיקרון שהענישה או התחושה השלילית צריכות להיות מינימליות ובמטרה להגן על הילד. הענישה חייבת להתבצע מתוך אהבה ולא מתוך שנאה או רצון לנקום בילד. הוא משווה זאת למצב של רופא שצריך לכרות יד של אדם חולה - פעולה שגורמת לכאב, אך הכרחית כדי להציל את חייו.

הוא נותן דוגמה של אילוף בעל חיים: גם חיה לומדת מהתניה של שכר ועונש. אריה שלומד לא לעשות פעולה מסוימת לאחר שקיבל מכת חשמל, עושה זאת משום שההתניה הזו עובדת ביעילות. באופן דומה, הילד לומד לא לבצע פעולות מסוכנות מתוך התניה זו. אם ההורה מסרב להפעיל ענישה, בעצם הוא עושה רע גדול יותר לילד, כי הילד לא ילמד את גבולות הבטיחות וייפגע.

האם המציאות מענישה אותנו בעצמה?

אליעד מציג גם היבט נוסף של ענישה, שבו האדם מעניש את עצמו באופן לא מודע על פעולותיו או על חוסר ההשקעה שלו. כאשר האדם אינו משקיע מספיק, הוא עלול להעניש את עצמו באמצעות תחושה פנימית של חוסר שביעות רצון או פחד מפני העתיד. האדם בעצם יוצר לעצמו "רע" כאמצעי חינוכי כדי להשתפר.

אליעד מסביר שאין תשובה מוחלטת לשאלה אם המציאות מענישה אותנו בצורה ישירה על מעשינו, אבל ללא ספק, יש מצבים שבהם האדם יוצר לעצמו ענישה פנימית כדי להכריח את עצמו להשתפר.

סיכום ומסקנות על חינוך ילדים

המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שחינוך אמיתי לעיתים קרובות כרוך ביצירת תחושה שלילית אצל הילד, אך מטרת ההורה היא לעשות זאת במינימום האפשרי ומתוך אהבה ורגישות. העונש חייב להיות חינוכי, ולא לבוא מתוך רגשות שליליים כמו כעס או נקמה. המטרה היא להגן על הילד מפני סכנות גדולות יותר. למעשה, החינוך הטוב ביותר הוא כזה שגורם לילד להבין את הגבולות דרך התניות מינימליות של שכר ועונש, ובצורה שהילד יוכל בעתיד להבין ולהודות להורה על שהציב לו גבולות.

אליעד מדגיש שבכל מקרה של חינוך או ענישה, המטרה הסופית היא טובה, והמפתח הוא הגישה של ההורה - האם היא נובעת מאהבה, הבנה ורגישות, או מתוך כעס ואכזריות.
חלק 1
חלק 1
חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 1 ...
ילדים רוצים שיאהבו אותם, הורים וילדים, ההורים שלי לא אוהבים אותי, טראומה מההורים, פוסט טראומה מהילדות, ההורים תמיד אשמים, ההורים לא אשמים, ההורים אשמים, להאשים את ההורים, ריפוי הילד הפנימי הפגוע
ילדים רוצים שיאהבו אותם, הורים וילדים, ההורים שלי לא אוהבים אותי, טראומה מההורים, פוסט טראומה מהילדות, ההורים תמיד אשמים, ההורים לא אשמים, ההורים אשמים, להאשים את ההורים, ריפוי הילד הפנימי הפגוע
...שמרגישים צורך שהילדים שלהם ירצו את אהבתם, עשויים לפתח תחושת שליטה בכך שהם נותנים אהבה לילדיהם. לעיתים יש להם אינטרס לספר לילדיהם שהם חייבים לרצות את אהבתם, כדי לחזק את הקשר הרגשי ביניהם. הורים עשויים להרגיש חרדה אם הם חושבים שילדיהם לא צריכים את אהבתם, משום שזה מרוקן את תחושת המשמעות שלהם כהורים. כיצד ניתן לשחרר את הילד מהתסביך של ההורים לא אהבו אותי? אליעד מציע שדרך טיפול בדמיון מודרך, הילד יכול לשחזר את העבר ולהבין שאין לו צורך באהבת ההורים. אם הילד יצליח לדמיין סיטואציה שבה הוא לא תלוי באהבה...
למה אני רוצה שיאהבו אותי? למה אני לא אוהב את עצמי? מתי תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו? איך לאהוב את עצמי? להאשים את ההורים, מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית? האם עדיף לאהוב את עצמי? שטיפת מוח חברתית לחוסר אהבה עצמית
למה אני רוצה שיאהבו אותי? למה אני לא אוהב את עצמי? מתי תינוק מתחיל לרצות שיאהבו אותו? איך לאהוב את עצמי? להאשים את ההורים, מה היתרונות בחוסר אהבה עצמית? האם עדיף לאהוב את עצמי? שטיפת מוח חברתית לחוסר אהבה עצמית
...להיות אהובים, אלא רק רוצים לשרוד ולהרגיש בטוחים. אולם, עם הזמן, התינוקות לומדים שהאהבה מחברת אותם לתשומת לב, הכרה והישגים. כאשר הילד גדל, הוא מתחיל להבין שההכרה והאהבה קשורים הישגיו, הצלחותיו ומצבו החברתי. התפיסה הזו מחלחלת ומרקיעה שורשים בתודעה, והאדם מתחיל לרצות שיאהבו אותו על מנת להרגיש טוב עם עצמו. שטיפת מוח חברתית ההורים, החברה והתרבות תורמים להתפתחות הרצון הזה לאהבה. כל הישג קטן בחיים מתוגמל באהבה או בהכרה. לדוגמה, ילד שמצליח בלימודים או מתנהג טוב, מקבל תגובות חיוביות, אוהבים אותך או כל הכבוד...
אשמה בהורות, ההורים אשמים, רגשי אשמה אימהיים, רגשות אשמה אצל הורים, איך לא להאשים את עצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? למה אני מאשים את עצמי? יחסי הורים וילדים, ההורים תמיד אשמים, להאשים את ההורים
אשמה בהורות, ההורים אשמים, רגשי אשמה אימהיים, רגשות אשמה אצל הורים, איך לא להאשים את עצמך? איך לא לקחת אחריות על בעיות של אחרים? למה אני מאשים את עצמי? יחסי הורים וילדים, ההורים תמיד אשמים, להאשים את ההורים
...סוג של מנגנון הגנה רגשית. האם הורים באמת לוקחים אחריות או רק מאשימים את עצמם? אליעד מסביר שקיים הבדל בין לקיחת אחריות אמיתית לבין האשמה עצמית שהיא רגשית בעיקרה. אדם שלוקח אחריות באמת יכול ללמוד מטעויותיו ולתקן אותן. לעומת זאת, אדם שרק מאשים את עצמו, אך לא לוקח אחריות אמיתית על הטעות, עושה זאת מתוך אינטרס רגשי. הוא משתמש באשמה כדרך להרגיש שיש לו השפעה ושליטה על המציאות, גם אם בפועל הוא לא באמת פועל לשיפור המצב. מה אפשר ללמוד מרגשות האשמה בהורות? המסקנה המרכזית של אליעד היא שהאשמה שהורים חווים לגבי...
אחריות אישית בחיים, להאשים את ההורים, רגשות אשמה, הכל בגלל ההורים, יחסי הורים וילדים, מי אשם במה שקרה? לקיחת אחריות, יש את מי להאשים, רגשות אשמה, אחריות אישית בזוגיות, למה רע לך? התמודדות עם טראומה
אחריות אישית בחיים, להאשים את ההורים, רגשות אשמה, הכל בגלל ההורים, יחסי הורים וילדים, מי אשם במה שקרה? לקיחת אחריות, יש את מי להאשים, רגשות אשמה, אחריות אישית בזוגיות, למה רע לך? התמודדות עם טראומה
...מסכם ואומר שהאחריות תמיד תהיה גם על מי שעושה את הפעולה וגם על מי שמגיב אליה. כל צד מחזיק באחריות מלאה, כך שאין באמת טעם לשאול מי אשם, כי התשובה תהיה תמיד שניהם אחראים. אליעד כהן ממליץ לא להתעסק יותר מדי בעבר ולהאשים אחרים, אלא להסתכל קדימה ולשאול: מה אני יכול לעשות עכשיו כדי לשפר את המצב שלי? זו האחריות האישית האמיתית שמובילה לשינוי חיובי. האם ההורים אשמים בבעיות שלי? איך להתמודד עם טראומה מהילדות? למה רע לי בזוגיות? איך לקחת אחריות על החיים שלי? מי אשם בכישלונות שלי? איך להשתחרר מרגשות אשמה? מהי...
רגשות אשמה, אני לא חייב כלום לאף אחד, אף אחד לא חייב לי כלום, איך לא להאשים את עצמי בצרות של אחרים? בשביל ההורים, בשביל הילדים, בשביל הזוגיות, להאשים את ההורים, להאשים את הילדים, להאשים את הזוגיות, מערכות יחסים
רגשות אשמה, אני לא חייב כלום לאף אחד, אף אחד לא חייב לי כלום, איך לא להאשים את עצמי בצרות של אחרים? בשביל ההורים, בשביל הילדים, בשביל הזוגיות, להאשים את ההורים, להאשים את הילדים, להאשים את הזוגיות, מערכות יחסים
...חייב בחזרה. אליעד מדגיש שאפשר לבחור להמשיך לחשוב אני חייב להם והם חייבים לי מתוך החלטה מודעת ולגיטימית, אבל אז חייבים לקבל את הסבל הכרוך בזה. אם אתה רוצה להשתחרר מתחושת החובה, אתה חייב לוותר גם על התחושה שאחרים חייבים לך משהו. מהי הדרך הפרקטית ליישם את ההבנה הזאת? כדי ליישם זאת בחיים האמיתיים, בכל פעם שאתה מרגיש אשמה או תחושת חובה לאחרים (הורים, ילדים, בני זוג, עבודה), עצור ושאל את עצמך: מה לדעתי הם חייבים לי? ואז וותר על המחשבה הזאת לחלוטין. לדוגמה, אם קשה לך מול ההורים, זה בגלל שאתה חושב שהם היו...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
...מוח במידע מיותר, למוחם של התלמידים שלא יכולים להתנגד לו, אלא כדרך של לעזור לתלמידים, לרכוש כישורים אמיתיים כדי לחיות טוב יותר, עכשיו מגיע השלב הבא. והוא, שעל המורה לנסות לראות ולהבין, כיצד המידע שאותו הוא מלמד, כיצד הוא שימושי בחיי היום יום של התלמידים. ואם נחזור לדוגמה, לעניין של הכלל במתמטיקה, שאומר, שכל פעולה שמבצעים על צד אחד של המשוואה, מבצעים אותה גם על הצד השני, הרי שבשלב הראשון, על המורה לנסות להבין בעצמו, את המשמעות לחיים של הכלל המתמטי הזה. ועכשיו, על המורה לנסות להתבונן, כיצד התלמידים...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
...הרי שגם הם מביאים לאדם תועלת מעשית לחייו. ואיך? על ידי זה שהאדם מרגיל את עצמו לחשוב בצורה מאוד מסוימת. כי המתמטיקה, למרות שנדמה שהיא עוסקת במספרים, ושמשום כך היא נקראת תורת המספרים, הרי שמצד האמת, המתמטיקה היא עוסקת, בדרך לתרגל פתרון בעיות, בעולם האמיתי. כי את לימודי המתמטיקה, ניתן לחלק לשני חלקים. יש את החלק של הידע שאותו האדם רוכש. כגון לדוגמה את לוח הכפל. שהאדם לומד את כל הכפולות של המספרים. וברמה הזאת וכיוב, האדם אכן באמת משתמש במידע הזה, גם כילד וגם כאדם בוגר. אבל עיקר לימודי המתמטיקה וגם לימודי...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
...האישיים שלו. ואם המורה לא ימצא ולא יבין, איך הדברים שאותם הוא מלמד עוזרים לו באופן אישי, הרי שמצד האמת, הוא בעצם לוקח מידע מיותר, ומכניס אותו למוחם של ילדים חפים מפשע. ועל המורה לנסות להתאמץ ולהבין, איזו תועלת אמיתית, הדברים שאותם הוא מלמד, איזו תועלת הם נותנים לו. ואם ניקח לדוגמה את לימודי הדקדוק, הרי שלכאורה יכול להיות נדמה למורה, שהתועלת שידיעת הדקדוק נותנת לו, היא: שהוא מדבר בצורה יותר נכונה דקדוקית ובצורה יותר יפה, שנשמעת יותר יפה לאוזנם של בני האדם. אבל זאת כמובן שטות, כי זאת לא תועלת אמיתית...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
...שלו כילד. והדרך לעשות את זה, היא על ידי זה, שבמקום להתייחס ללימודים כאל דרך להעביר מידע, צריך להתייחס ללימודים בבית הספר, כאל דרך ללמד את הילד לחשוב בצורה טובה יותר, כדי ליהנות טוב יותר בחיים. כי בכל מקצוע ומקצוע שיש בתוכנית הלימודים, כל מקצוע יש משהו שמייחד אותו. כי כל מקצוע יש את צורת המחשבה הייחודית שלו. וכדי להצליח בכל מקצוע, לשם כך על התלמיד לפתח אצל עצמו, יכולות שכלית ורגשיות שונות. וכאשר התלמיד לומד כל מיני מקצועות, מה שהוא באמת מפיק מכך, זה את השיפור של היכולות האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חינוך ילדים, תסמונת הילד המוכה, איך לחנך ילדים לפי רבי נחמן מברסלב? לחנך בלי לעשות רע, לחנך מתוך אהבה, חינוך מתוך אהבה, הורים מתעללים, הילד הפנימי, להאשים את ההורים, איך לגדל ילדים? בעיות התנהגות אצל ילדים, חלק 2
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
אהבה הצלחה וחיים טובים - הספר על: לחנך מתוך אהבה, מהי אהבה, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, אהבה והתאהבות, איך ליצור אהבה, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

אהבה ושקט נפשי אמיתי - הספר על: מהי אהבה, לחנך מתוך אהבה, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מהי אהבה, איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר Love.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לאהבה, מאמן אישי לאהבה, אימון אהבה בתחום לחנך מתוך אהבה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר Love.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8594 שניות - עכשיו 28_08_2025 השעה 20:37:45 - wesi12