... ההורים עשויים להתחיל
לאהוב את אותו הדבר גם כן, אפילו אם הם לא היו בוחרים בו בעצמם. איך זה משפיע על המוח שלנו? המוח האנושי ... אוהבים מישהו, אנחנו נוטים
לאהוב גם את הדברים שהוא אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים
לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע להרגיש ניכור כלפי הדברים שהוא מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו ... ירגיש שהוא לא יכול להמשיך
לאהוב את אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים מוצרים ... את המפורסם, הוא גם רוצה
לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת קרבה אליו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם ... הניכור הזה, ולכן הוא בוחר
לאהוב את המוצר, כדי להרגיש קרוב ומחובר. מהו הקשר הרגשי המוביל לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת ... אוהב, גם הם צריכים
לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי ... אדם אוהב מישהו, הוא מתחיל
לאהוב את מה שהאדם הזה אוהב. אם לדוגמה, ילד אוהב משהו מסוים, ההורים שהוא אוהבים אותו נוטים
לאהוב גם את הדבר הזה, גם אם זה לא הדבר שהם היו בוחרים באופן עצמאי. אותו עיקרון עובד גם עם סלבריטאים: אם ... אוהב את המפורסם, אני נוטה
לאהוב את מה שהוא אוהב ולהזדהות עם עמדותיו. איך המוח משכנע אותנו דרך פרסומות עם סלבריטאים? כשמפורסם מפרסם ... - הוא ירגיש שהוא לא יכול
לאהוב את המפורסם אם הוא לא מסכים איתו. ברגע שהוא לא מסכים, נוצר ריחוק ריגשי, וזה יפגע בקשר שהוא מרגיש עם ... ולכן אנשים יהיו נוטים
לאהוב את המוצר רק בגלל שהסלבריטאי אמר שהוא טוב. כך, המפורסם מנצל את אהבת המעריצים אליו כדי לשווק את ... את המפורסם, הוא גם רוצה
לאהוב את מה שהוא מציע, כדי להרגיש קרוב אליו ולהיות חלק מעולמו. אם המעריץ יגיד שהמוצר לא טוב, הוא ירגיש ... המפורסם, הוא ירגיש צורך
לאהוב גם את מה שהוא מציע. אם המפורסם מפרסם את המוצר, המעריץ לא יוכל לשלול את הדבר שהוא אוהב. הסלבריטאים ...